Verzendbeleid

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Onze gemiddelde levertijd is 5 tot 7 werkdagen.

De geschatte levertijd is verstreken
In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het bezorgproces soms vertraging oplopen omdat een artikel tijdelijk niet op voorraad is. Wanneer een product niet op voorraad is, kan de levertijd met 2 tot 3 dagen worden vertraagd. Als je pakket zoekraakt bij de bezorger, zorgen wij er natuurlijk voor dat er een nieuw pakket naar je wordt opgestuurd.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Bij ons geniet je altijd van GRATIS verzending met Track & Trace-nummer. Wij werken samen met UPS.


Retourneren en ruilen

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent met je bestelling, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten moeten in originele staat worden teruggestuurd, met alle labels en tags nog bevestigd. Het product mag geen gebruikssporen vertonen.

Voordat je goederen retourneert, vragen wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via info@modaelegance.nl en ons de reden van retour door te geven, zodat wij je aanvraag correct kunnen verwerken.

Een retourzending moet altijd worden voorzien van een track & trace-code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de zending. Als wij je geretourneerde goederen in goede staat hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je account wordt teruggestort.


Annuleringsbeleid

Wij staan bekend om onze snelle orderverwerking. Vanwege onze snelle verwerking is het niet mogelijk om annuleringen te verwerken.


Meer informatie over retourneren of ruilen

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?
Wij doen altijd ons best om een goede service te bieden in combinatie met producten van goede kwaliteit. Het kan echter in uitzonderlijke gevallen gebeuren dat je onverwacht een defect of beschadigd product ontvangt. Volg in dat geval de onderstaande stappen:

  1. Neem contact op met onze klantenservice via info@modaelegance.nl en stuur bewijs van het productdefect/de schade in de vorm van een foto of een korte video.

  2. Na ontvangst van het betreffende bewijsmateriaal zal ons team de afbeeldingen/video’s doorsturen naar de betreffende afdeling voor beoordeling.

  3. De betreffende afdeling zal het defect controleren en je een GRATIS vervangend product voor je bestelling toesturen.

  4. Zodra de gratis vervanging is verzonden, zal onze klantenservice je voorzien van de nieuwe trackinginformatie voor je vervangende bestelling.

Let op: volgens ons bedrijfsbeleid heeft de klant geen recht om het beschadigde/defecte artikel te retourneren, aangezien wij in dit geval uitsluitend een gratis vervanging aanbieden.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen? Waar vind ik mijn Track & Trace-code?

Je kunt je Track & Trace-code vinden in de bestelbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Volg je bestelling door je e-mailadres en je ordernummer in te vullen.

De Track & Trace-code geeft geen informatie, hoe kan dat?
De trackinginformatie is beschikbaar vanaf het moment dat je pakket bij het postorderbedrijf is aangekomen. Houd er rekening mee dat er vertragingen kunnen optreden en dat er soms foutmeldingen in de Track & Trace-code ontstaan door FedEx of DHL, waardoor het kan lijken alsof je bestelling nog niet is verzonden, terwijl deze al naar je onderweg is.

Let op: Als de klant de levering weigert of de bestelling niet binnen de aangegeven termijn (meestal 5–7 dagen) ophaalt, zijn wij (de verkoper) niet verantwoordelijk voor de geweigerde levering/niet-opgehaald pakket en kunnen wij geen terugbetaling aanbieden.

Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@modaelegance.nl